Äntligen är det fixat som det ska?

Vi hade beställt vikselringarna och redan vid beställning var det strul... För mig är de väldigt enkelt, jag vill ha graveringen med namn och datum och datum så här 090822! Trodde vi alla förstog varandra när vi gick därfrån efter en timme.
Dagen efter ringer försäljaren. Hur var det nu igen?? Hur ville ni ha det? Vad f.n är det nu inte förstår!!! Och jag förklarar igen. Till slut så gick det in!!
Förra veckan va min man och hämta ringarna innan han skulle till jobbet, så han va rätt så stressad.
På morgonen när jag ser ringarna, trodde inte de va sant de jag såg!!!
Ett väldigt tydligt märke på hans ring, ingen äktehetsintyg på min ring som har 5 diamanter och 0,75karat, kopian på kvittot va lika tomt som ett vitt papper, altså man såg inte nått!!! Och inte bara det min mans ring va för liten!!  Hur kan allt detta hända? Vad är det för jäkla affar!!! Jo, indonurdic i gamlastan, så handla inte där för 20 000 om du vill att allt ska gå smidit.

Så jag åkte in idag.... "slängde" ringarna på bordet, tomma kvittot och grr.... vad dom fick höra! Och jag va så jäkla hungrig och säga i mot en kvinna som är hungrig, så ni kan tänka er, stackars han så här efter,eller!

Hur det slutade.... Både jag och min man ska få nya ringar =)

Så iblan löner sig och bli arg men jäkligt tråkigt att man måste bli arg för att få det gjort bra!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar efter dig och behöver dig!! Just nu är allt skit så saknar din trygga röst och ditt kaffe .. Puss

2009-04-16 @ 14:30:20
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman då! Du får komma hit när du vill, det vet du! Och min trygga röst och mitt goda kaffe kommer och trösta dig precis så mycket som du behöver. Puss på dig!

2009-04-16 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0